tisdag 26 juli 2016

Nya bilder....

....på Pinterest!


3 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

OJ så vacker bild!! Romantisk och ljuv!!

Det här filtret eller vad vi ska kalla det, som gör bilderna målade, som du använder rätt så ofta nuförtiden. Var har du fått det ifrån och har du något namn på det? I PS förr fanns det något liknande sånt men det finns inte min nya version så jag måste hitta något liknande. Kan du tipsa mig? Tack snälla på förhand! :)

reneesfotoblogg sa...

Anneli: I CS6 finns ett oljefilter som man kan labba med. Antar att du har CC och från början var det borttaget men jag tror att det har lagts till igen. Jag gillar att det "smetar ut pixlarna" på något vis.

Anneli - A'la Foto sa...

Jag HAR CC och i min version finns det inte! Så du säger att det lagts till igen? DÅ kanske man kan uppdatera på något sätt eller? Ja, jag hade sexan innan och jag gillade det också så jag saknar det! Tack för tipset!