tisdag 12 juli 2016

Drömma går ju....


2 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Ja drömma ska man göra och varför inte! Men jag skulle vilja se dina blombilder uppe i storformat såhär på en utställning! Det hade varit fantastiskt!!
Men, jag minns att det var en känd fotograf vars barnbilder du försökte efterlikna litegrann. Vem var den fotografen? Vore kul att se din inspirationskälla! :)

reneesfotoblogg sa...

Anneli: Hon heter Jill Greenberg och var ganska kontroversiell eftersom barnen var ledsna och det hade man åsikter om. Man måste inte tycka om allt men för mig är det utvecklande och lärorikt att "apa efter". För övrigt så finns det ju många (nu borta) mästare som jobbade analogt och i mörkrum som i alla fall för mig är inspiration t ex Adam Ansel, Christer Strömholm m.m.
Betr. FB-sidan för tjejer så beundrar jag dig att du sticker ut hakan. Själv ids jag inte det är som att slåss med en väderkvarn.