fredag 18 januari 2013

Tulpaner så klart



6 kommentarer:

Lena sa...

Så vackert!

Jag inser att jag inom en hyfsat snar framtid måste försöka lära mig att redigera. Inte för att jag någonsin kan komma i närheten, för det handlar nog om att se "rätt", ha tålamod och
en massa annat som jag tror mig sakna, en ändå... Tack för att du inspirerar.

reneesfotoblogg sa...

Tusen tack Lena, det var rart sagt! Grejen är att när man väl får kläm på det så är det inte så märkvärdigt. Sedan vill jag framhålla att jag är väldigt långt ifrån dom som verkligen behärskar bildbehandling. Jag tar gärna genvägar om det är möjligt.

Mian sa...

Vackert! Skirt.
Jag säger som Lena: det är hög tid för mig att lära mig Photoshop.
Vi två kanske kan få gå en helgkurs hos dig, vi kan samåka :-)

reneesfotoblogg sa...

Mian: Man tackar!
Tips: Moderskeppet och YouTube är till mycket hjälp. Tidningen Digitalfoto för alla som bifogar en CD med varje nummer och som innehåller videokurser.
MEN! Man måste ha tid!

Anonym sa...

Fantastiskt vackert. Den nedre bilden är underbart ljuv!!!

reneesfotoblogg sa...

Nattsyrran: Tack snälla!